Ügyfélszolgálat

Célunk azon túl, hogy a rendeléseket e-mailben vagy telefonon fogadjuk, mindig hiteles információt tudjunk nyújtani a szállításokkal kapcsolatban. Szem előtt tartjuk, hogy az ügyfelek 100%-os elégedettséggel fogyasszák vizünket és bármilyen kérdéssel bátran forduljanak hozzánk.

Kiszállítás

Dinamikus szállítói csapatunkkal az ország egész területére szállítjuk a VIVIEN ásványvizet. Szállítóink műszaki háttere segíti, hogy gépeinket a legnagyobb szaktudással telepítsük. A sikeres szállítás ismérve nálunk az ügyfelekkel való folyamatos kommunikáció.

Szerviz

Olyan szakértői szerviz brigáddal dolgozunk, hogy a gépek tisztítása és szervizelése egy könnyed és lelkes munkává vált kollégáink számára. A folyamatos megrendelések miatt, nagyon gyorsak és hatékonyak. Bárki számára készségesen rendelkezésre állnak és segítenek a hibaelhárításában. Érdekesség cégünknél, hogy az észlelt hibák 70%-a megoldható telefonon keresztül is.

Hogyan cseréljen ballont?

1 Függőlegesen felfelé emelje le az üres ballont!
2 Távolítsa el a zárófóliát az új ballonról!
3 Függőlegesen tegye fel az új ballont!
4 Igyon sok Vivien vizet az egészségesebb életért!

Gyakran előforduló hibák

Folyik az automata
  • Ballont mikor rakott fel? Jó eséllyel a ballon a hibás.
  • Csepptálcából szokták üríteni a vizet? Sokan nem és szódás gépnél az megtelhet, ami normál jelenség!
Nem ad az automata meleg vizet
  • Gép hátulján mindkét kapcsoló fel van kapcsolva? Néha lekapcsolják az ügyfelek és elfelejtik visszakapcsolni.
  • Áramszünet vagy áram lekapcsolás nem volt pár órára? Ritkán előfordul hogy ez okozza a hibát, kell kb. fél óra a felfűtéshez.
Nem ad az automata hideg vizet
  • Gép hátulján mindkét kapcsoló fel van kapcsolva? Néha lekapcsolják az ügyfelek és elfelejtik visszakapcsolni.
  • Áramszünet vagy áram lekapcsolás nem volt pár órára? Ritkán előfordul hogy ez okozza a hibát, kell kb. fél óra a felfűtéshez.
Hangos, zajos az automata
  • Ha szóda nélküli gép, akkor gépcsere szükséges, nem kérdéses. Vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 1 272 2040-es telefonszámunkon vagy a sales@waterland.hu e-mail címünkön.
  • Ha szódás gép, akkor a szóda adagoláskor normál, hogy hangos! Ha egyébként is hangos, akkor gépcsere szükséges.
Forraló hangot ad az automata
Leveri a biztosítékot az automata